сряда, 2 ноември 2011 г.

Моята пилешка супа






Необходими продукти

Половин пиле или около 1/2 кг пиле

2-3 картофа

2 моркова

1 пиперка ( червена , зелена , жълта каквато имате)

1 глава лук

фиде

1 яйце

1 лимон

черен пипер

сол

магданоз





В дълбока тенджера сварявате пилешкото месо , като по време на вареното отпенвате за да остане бульона бистър.

След като се свари пилето изваждате го от бульона да изстине ,след като го обескостявате а месото нарязвате на ситно! Аз премахва и кожата на пилето .

Прецеждате си бульона в друга съдина . В същата тенджера си задушавам лука , морковите и пиперката който предварително сте нарязали на ситно в 2-3 супени лъжици олио .

След като се задпържат до леко златисто си прибавям бульона и доливам с вода .

Обелваме и измиваме картофите , слагаме ги да се варят в бульона без да ги режем а цели ...

Прибавяме месото , и оставяме на бавен огън да се вари .

През това време си овкусявате със сол и черен пипер , можете да си прибавите и готов пилешки бульон или някаква готова подправка за супи и ястия по-ваш вкус!

След като се сварят картофите ги вадим от тенджерата и с помощта на вилица или преса намачкваме картофите ( все едно като за пюре )




Към супата прибавяме фидето , аз обичам по гъстичка супа и прибавям повече фиде ,но пак казвам това е въпрос на вкус .

Като се посвари фидето връщаме намачканите картофи обратно в тенджерата ... картофите ги прибавяме накрая защото ако е по-рано самата супа заради тях започва да се захваща на дъното и това е малко неприятно .

След като прибавим картофите изключваме котлона!

Застройваме супата със жълтъка и сока от един лимон!

Поръсваме обилно със ситно нарязан пресен магданоз!

Да ви е сладко!


13 коментара:

  1. Una verdadera delicia ésta sopa luce estupenda y contundente,adoro todas las sopas y en todo tiempo,exquisita,abrazos grandes.

    ОтговорИзтриване
  2. Наде, чудна пилешка супа за душата :)) Правя я точно по същия начин!

    ОтговорИзтриване
  3. Любимата ми пилешка супичка!!! Още утре ще направя една, но по твоята технология :)
    Заповядай в моя блог, там те кача награда-изненада!
    Приятна и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. мерси за тази рецепта, ще я пробвам още утре, до скоро

    ОтговорИзтриване
  5. Обожавам магданоз в супа. Много хубава рецепта си дала, благодаря ти. До сега не съм пробвала супа с лимон, винаги съм правила застройка с кисело мляко и яйце. Но да ти кажа реших да пробвам твоето предложение и съм очарована. Сега следва да пробвам някое от другите ти рецепти :)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна публикация. Продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря на всички за хубавите думи , радвам се ,че ви се е харесала моя вариант на супичката :))

    ОтговорИзтриване
  8. Супата ти е като за италиански ресторант - винаги съм си ги представяла изискани :)

    ОтговорИзтриване
  9. Пилешката супа е една от най-хубавите.Лично аз я предпочитам и мога всеки ден да си я приготвям и няма да ми омръзне дълго време.Особено ако не се чувстваш добре и се разболяваш, колкото и банално да звучи, като си хапнеш една домашно приготвен супа, всичко ти се оправя ххахаха Благодаря за тази рецепта.Не съм пробвала с парченце лимон, дори не ми е и хрумвало, но сигурно е още по вкусно, пилешкото върви с лимонче.Магданоза на края е задължителен, къде придва и по цветен вид, къде е и още по вкусна.Страхотни снимки, поздравления.

    ОтговорИзтриване
  10. Това е една от любимите ми супи,които дори лекуват и настинка, а с лимон не съм опитвала, страхотна е.

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря за това хубаво предложение!Пилешката супа е една от най-хубавите и полезни, които можем да дарим своят организъм, особено при настинка или през студените дни е чудесна храна.Аз лично слагам всичките продукти заедно с месото докато то се свари, след това го режа на малки парченца и го връщам в тенджерата. По този начин не съм изцеждала, може би съм карала по по бързият и мързелив вариант не знам, но е факт , че и така се получава. Това с лимона вече на няколко места го срещам и вече реших, че ще пробвам с лимон в тази супа и дано да се получи.Ще пробвам с вашата рецепта от тук, понеже ми изглежда най вкусна.

    ОтговорИзтриване
  12. Няма как да не ви поздравява за една от най вкусните супи,които си приготвяме ,а именно пилешката.Знаеме колко е здравословна и при една настинка или грип или просто неприятни чувства като си хапем само една купичка пешка супа настроението ни се връща и се оправяме.Не съм опитвала с лимон , благодаря ви за рецептата изглежда доста вкусна и сега в тези студени зимни дни за мен това е идеалната храна.Само с фидето дето слагам доста по малко , понеже предпочитам да ми е по редичка.Пробвала със да я правя без чушка , но някак си не се получава същият вкус, и вместо олио с масло става невероятна.

    ОтговорИзтриване

Follow by Email

Възникна грешка в тази притурка