четвъртък, 7 април 2011 г.

Руло "Мозайка" със сирена



С това руло може много да се импровизира в зависимост от това какво имате в хладилника и какви са ви предпочитанията .
Може в този стил да приготвите руло " Стефани" .



Необходими продукти за форма с размери 30 /10 /6 см .

Около 700-800 грама кайма смес

2-3 кренвирша

100 грама пушено сирене

100 грама топено сирене

100 грама кашкавал

1 яйце

чубрица

черен пипер

сол

2-3 сухара

1 малка глава лук

магданоз по желание




Ако нямате сухари може да заместите с 2 филии бял хляб.

Накисваме сухарите в тола вода за около 3-4 мин.

Омесваме каймата със подправките , лука , яйцето и отцедените сухари .





Нарязваме сирената , кашкавала и кренвиршите на кубчета и смесваме с каймата ...

Застиламе формата с хартия за печене ... Изсипваме сместа ,притискаме хубаво да не останат празни места .




Печем на 200 градуса за oколо час , час и половина ... или до готовност !

Това е!

Рецептата ми е от моята приятелка Мони ! :)))





3 коментара:

  1. Наде, изглежда много добре. Скоро ще им го спретна на моите мъже. И без това месото го ядат само във вид на кайма и колбаси, а месните рула са им сред любимите храни.

    ОтговорИзтриване
  2. Много вкусно ястие,Наде!И аз така го правя вместо да навивам каймата на руло.Благодаря,че ми припомни,че отдавна не съм го приготвяла!
    Приятни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  3. Много колоритно и атрактивно!
    Харесва ми идеята и ще пробвам :)

    ОтговорИзтриване

Follow by Email

Възникна грешка в тази притурка