сряда, 9 февруари 2011 г.

Пататник


Необходими продукти

1 килограм картофи
250 грама бяло саламурено срене
2 супени лъжици сух Джожен
1/4 чаена лъжица черен пипер

За заливката
3 яйца
4 супени лъжици олио
1 чаена чаша брашно
сол
вода


Настъргваме си картофите и сиренето смесваме ги и прибавяме подправките .
Разбъркваме добре!


В дуга купа си смесваме яйцата ,олиото ,брашното и вода да получите рядка каша .

В тавата която ще печете пататника застилате хартия за печене или намажете с олио.
Изсипвате половината от кашата.
Разстилате върху нея картофената смес и отгоре заливате с останалата част от кашата.



Печем на умерена фурна за около час.
Трябва да придобие златист захар.
Да ви е сладко!

Тази рецепта ми е от една Смолянска баба :))
Беше ми хазайка когато бях студентка в Пловдив! :)))
Тя приготвяше Пататника и на тиган.Но на мен така ми се вижда по-лесничко!



2 коментара:

  1. The blog is very good!
    Congratulations!
    http://nelsonsouzza.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Hi, Excellent blog. I am an educator and I am constantly gathering information, I invite you to visit the mine on philosophy, literature and film. If you want to know, the address is:

    http://alvarogomezcastro.over-blog.es

    Greetings from Santa Marta, Colombia.

    ОтговорИзтриване

Follow by Email

Възникна грешка в тази притурка