сряда, 12 януари 2011 г.

Сладък салам...



Продукти:

500гр. бисквити
100гр. смлени орехи
50гр. сушени плодове,аз сложих само стафиди.
100гр. краве масло
125мл. прясно мляко
100гр. черен шоколад
3 с.л. горчиво какао
1 ванилия


Натрушете бисквитите ,ако имате блендер с него е по-лесно..ако не като мен с ръчички :)
Изсипете смлените бисквити в голяма купа.Орхите и сушените плодове нарязваме на ситно.Добавяме ги към бисквитите.Загрейте млякото и маслото на водна баня и добавете шоколада.Бъркаме до пълното разтваряне на шоколада.Свалете от огъня и добавете какаото, ликьора и ванилията.Смесете течните съставки със сухите , ако сместта е суха добавете малко мляко.Разделете сместа на две,оформете салам от всяка част върху кухненско фолио.Завийте добре и поставете в хладилник или фризер.Трябва му поне 2-3 часа...преди сервиране може да се поръси с какао ...

Рецептата е взаймствана от тук http://kulinarni-recepti.com/recepti/sladak-salam/

6 коментара:

  1. Поздравления за блога! Да го изпълваш с много вкуснотии! Ще се отбивам често.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря Светле!
    Аз съм много нова тук и още не съм много наясно със сайта...
    Искам да ти кажа,че не веднъж съм взаимствала рецепти от твоя блог, без да знам че е твой...Поздравления...Всички от семейството ти са големи късметлий...

    ОтговорИзтриване
  3. Върна ме в детството с този сладък салам :-) И сега ми е любима рецепта :-)

    Поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Милена ,какъв делекатес беше салама, ааа:-)))))
    Хубави години бяха:-)))

    ОтговорИзтриване
  5. Надя, много хубава рецепта. Непременно ще го направя при удобен повод. Благодаря.
    Много ми харесва блога ти. Рецептите ти са точно по вкуса ми. Поздравления!:)

    ОтговорИзтриване
  6. Добре дошла Ани в блога ми ! Радвам се ,че тук ти е уютно :-))))
    И твоя блог е прекрасен !
    Навестявам те често!
    Хубави дни! :)))

    ОтговорИзтриване

Follow by Email

Възникна грешка в тази притурка